Opel GTC to intrygujące i dynamiczne coupé. Zewnętrzna stylistyka zdradza, że nie jest to zwyczajny samochód. Samochód z zacięciem sportowym to z prawdopodobnie najtrafniejsze określenie, którego można użyć po spojrzeniu na ten samochód. Wnętrze ze sportowymi elementami oraz mocne silniki z pewnością tylko pogłębią to uczucie.

Sportowy duch

Opel GTC już wygląda jak rasowy sportowy samochód, jednak dla tych co wciąż to będzie za mało, przygotowano specjalne pakiety stylizacyjne nadwozia, które uczynią z GTC jeszcze bardziej drapieżny pojazd. Aby pogłębić to odczucie można zamówić opcjonalne 20-calowe obręcze aluminiowe. We wnętrzu nikt nie pomyli GTC ze standardową wersją Astry - ergonomiczne, sportowe wyprofilowane fotele i perforowana skóra na kierownicy to jest to, czego można oczekiwać od każdego sportowego samochodu.

Opel GTC - linia boczna.jpg

Zainteresowany nowym modelem Opla GTC?
Umów się na jazdę próbną już teraz!

Jazda testowa!

Zaawansowana technika

Oczywiście nowoczesny, sportowy samochód nie może nie posiadać najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Tak i Opel GTC posiada zaawansowany system ksenonowych reflektorów AFL+, które stale monitorując prędkość, położenie kierownicy i warunki drogowe może automatycznie dobrać jeden z dziesięciu trybów pracy. Dodatkowo można wybrać opcjonalny system automatycznego sterowania światłami drogowymi, które wyłączają się, gdy w pobliżu znajdzie się inny kierowca, aby go nie oślepiać.

Parkowanie samochodami typu coupé nie jest czymś co należy do najprostszych i najprzyjemniejszych czynności. Jednak w Oplu GTC nie musisz się już tym martwić, system wspomagania parkowania - APA, pomoże Ci automatycznie znaleźć odpowiednie miejsce parkingowe i poinstruuje tak, aby jak najbardziej ułatwić parkowanie.

Opel GTC - wnętrze.jpg

Bagażnik

Kto powiedział, że samochód typu coupé musi być niepraktyczny i nie może pomieścić wielu bagaży? Opel GTC jak najbardziej posiada przestronny bagażnik i dzięki systemowi FlexFloor jest niesamowicie praktyczny. System ten pozwala na zamontowanie opcjonalnej podłogi bagażnika w jednej z trzech wysokości, dzięki czemu ułatwia aranżację przestrzeni.

Opel GTC - bagażnik.jpg

Właściwości jezdne

Jak na sportowy samochód przystało Opel GTC posiada specjalne zawieszenie, które zapewnia pełną stabilność i wzorowe prowadzenie oraz umożliwia montaż 20-calowych kół. Z przodu zastosowano zawieszenie HiPerStrut, natomiast z tyłu znalazł się drążek Watta. Dodatkowo adaptacyjny układ jezdny FlexRide umożliwia wybór charakterystyki pracy takich elementów jak silnik, zawieszenie, układ kierowniczy, automatyczna skrzynia biegów w jednym z trzech trybów: Standard, Sport i Tour. Przyjemności ze sportowej jazdy z całą pewnością dostarczy najmocniejszy benzynowy silnik 1.6 z doładowaniem turbo, dzięki czemu otrzymujemy moc 200 KM.

Opel GTC - tył.jpg

Jednostki napędowe stosowane w Oplu GTC

Nowy Opel GTC oferuje szeroką gamę jednostek napędowych: benzynowe:

  • 1.4 Turbo 120 KM z 6-biegowym manualem,
  • 1.4 Turbo 120 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.4 Turbo 140 KM z 6-biegowym manualem/automatem,
  • 1.4 Turbo 140 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.6 Turbo 170 KM z 6-biegowym automatem,
  • 1.6 Turbo 200 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,

wysokoprężne:

  • 1.6 diesel 110 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.6 diesel 136 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,

Dla wersji GTC OPC został przygotowany jeden silnik benzynowy:

  • 2.0 Turbo EcoTec 280 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem.