Opel Mokka zaprezentowana została w 2012 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie jako miejski crossover. Mokka jest protoplastą obecnej modernizacji nazwanej Mokka X, która została zaprezentowana w 2016 roku w Genewie.

Sylwetka

Stylistyka nadwozia sub kompaktowego SUVa, jakim jest Opel Mokka X, wyznacza standardy wzornictwa w swojej klasie. Kompaktowa i muskularna bryła zwraca na siebie uwagę. Duże koła i zwiększony prześwit wróżą przygody po bezdrożach.

Opel Mokka X Wygląd zewnętrzny.jpg

Nowoczesne reflektory

Mokka X dostępna jest z adaptacyjnymi reflektorami AFL wykonanych w technologii LED, co zapewnia 30% jaśniejsze światło od tradycyjnych halogenowych świateł. Automatycznie potrafią dostosować się do obecnych warunków drogowych oraz zmienić światła drogowe na światła mijanie aby nie oślepiać innych kierowców.

Zainteresowany nowym modelem Opla Mokka X?
Umów się na jazdę próbną już teraz!

Jazda testowa!

Opel Eye

Kamera Opel Eye dostępna jest również w Mocce X i współpracuje z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa, które mają za zadanie wspierać kierowcę. Ważniejszymi systemami wartymi wyszczególnienia zdecydowanie są: TSR- system rozpoznawania znaków, FCA - system ostrzegania przed kolizją, czy też LDW - układ ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu.

Opel Mokka X Wygląd Wewnętrzny.jpg

Systemy inforozrywki

W miejskim crossoverze Opla możemy znaleźć takie multimedialne systemy rozrywki jak: R 4.0 IntelliLink - pozwala na sterowanie aplikacjami smartfona na ekranie dotykowego 7-calowego wyświetlacza za pomocą Apple CarPlay i Android Auto Navi 900 IntelliLink - współpracuje z Apple CarPlay i Android Auto, oferuje fabryczną nawigację 3D na ekranie kolorowego, dotykowego 8-calowego wyświetlacza, istnieje możliwość obsługi głosowej.

Sprawdź jakie uroki kryje przed tobą Opel Mokka X. 
Skonfiguruj swoją wersję już teraz!

Sprawdź jakie uroki kryje przed tobą Opel Mokka X.
Skonfiguruj swoją wersję już teraz!

Konfiguruj

Napęd 4x4

Do podróżowania po bezdrożach i wymagających nawierzchniach polecamy opcjonalny napęd na wszystkie koła, który zapewnia większą stabilność, lepszą trakcję i pozwoli wjechać w miejsca, gdzie zwykłe miejskie samochody nie dadzą rady. System 4x4 w razie wykrycia uślizgu automatycznie przekazuje część momentu obrotowego na tylną oś, szczególnie docenimy te właściwości na mokrych, błotnistych i zaśnieżonych nawierzchniach.

Opel Mokka X Terenowe właściwości.jpg

Jednostki napędowe stosowane w Oplu Mokka X

Nowy Opel Mokka X oferuje szeroką gamę jednostek napędowych: benzynowe:

  • 1.4 Turbo 120 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.4 Turbo 140 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.4 Turbo 140 KM z 6-biegowym automatem,
  • 1.4 Turbo 140 KM (Start/Stop) 4x4 z 6-biegowym manualem,

wysokoprężne:

  • 1.6 diesel 110 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.6 diesel 136 KM (Start/Stop) z 6-biegowym manualem,
  • 1.6 diesel 136 KM z 6-biegowym automatem,
  • 1.6 diesel 136 KM (Start/Stop) 4x4 z 6-biegowym manualem,

LPG/benzynowy:

  • 1.4 Turbo 140 KM z 6-biegowym manualem.

Opel Mokka X Pomarańczowa na drodze.jpg